Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

Blíží se Mezinárodní veletrh Tendence 2018 ve Frankfurtu nad Mohanem

Blíží se Mezinárodní veletrh Tendence 2018 ve Frankfurtu nad Mohanem

Na přelomu června a července 2018 si udělejte výlet za inspirací do Frankfurtu nad Mohanem. Ve dnech 30. 6. až 3. 7. se tam bude konat Mezinárodní veletrh spotřebního zboží Tendence 2018. A na co se už nyní můžete těšit? Tak například na více vystavovatelů než tomu bylo v loňském roce, na nejrůznější doprovodné akce i na největší recept na úspěch, který najdete v sekci Concept Store Inspiration. Dozvíte se třeba, jak v dnešní době on-line nákupů vytvořit z vašeho kamenného obchodu místo, které budou zákazníci zbožňovat, a mnohé další.

Veletrh Tendence 2018, pořádaný společností Messe Frankfurt, bude plný nových trendů, inspirace a příležitostí s velkou přidanou hodnotou pro všechny obchodníky. Široké portfolio zboží v oblasti bydlení, nábytku, dekorací, dárků, bižuterie, módních doplňků, bytového textilu a vybavení pro zahradu dělá z této akce nejdůležitější kontrakční veletrh v Německu.

Concept Store Inspiration

Jak se z kamenného obchodu v dnešní on-line době má stát místo, o nějž zákazníci projevují neutuchající zájem? Odpověď najdete na veletrhu Tendence v sekci Concept Store Inspiration v hale 9.0, kde se myšlenka nezaměnitelného konceptu, jako základu fenoménu Concept Store, představí krok za krokem. Rozhodujícími prvky úspěšného obchodu může být vhodný mix produktů, skvělá prezentační koncepce či různé eventy pro zákazníky. Ale ani toto všechno není stoprocentní zárukou úspěchu. Je třeba dodat prostoru něco EXTRA, aby se zákazník cítil spíše jako doma na gauči. Na otázky ohledně vyladění interiéru směrem k velmi osobní atmosféře, kam se budou zákazníci rádi vracet, se zaměří odbornice na interiérový design a životní styl Claudia Hain.

„Na veletrhu Tendence jsme pro obchodníky připravili nápady na uspořádání obchodů tak, aby odrážely jejich osobnost, a byly proto nezaměnitelné,“ říká Claudia Hain, která je mimo jiné také hlavní kurátorkou akce v hale 9.0.

V hale 9.0 se návštěvníci budou moci seznámit se dvěma vybranými přístupy k designu Concept Store : Deep Blue a Mountain High. „Jasně formulovaná myšlenka je pro vytvoření konceptu pro celý obchod nezbytná. Proto jsme připravili kreativní příklady, které snadno uchopí i menší obchodník,“ vysvětluje Claudia Hain.

Zvláštní prostor zde bude věnován také fenoménu digitalizace. V závislosti na konkrétním zaměření obchodu zde budou představeny možnosti, jak zapojit smartphony či tablety do chodu obchodu. Opomenout by se neměla ani prezentace na sociálních sítích. To a mnohem více bude hlavním tématem Concept Store Inspiration.

Outdoor Living

Abyste si užili ten pravý relax a pohodovou atmosféru na zahradě, balkonu či terase, je třeba, abyste se tam cítili příjemně a komfortně. Bez větší námahy lze tato místa zútulnit a proměnit k obrazu svému. K tomu vám může být na veletrhu inspirací venkovní prostor Outdoor Living, který se ponese v duchu nejnovějších trendů, představí chytré nápady i designové zboží, díky kterému vykouzlíte ze svého venkovního prostoru dokonalou oázu, kterou se vám bude chtít jen těžko opouštět.

Výstavní plochy věnované zahradám a terasám najdete v prostoru mezi Galleria a halou 10 a ve venkovním prostoru F11. Chybět nebude velký výběr rostlin a zboží, spojeného s novým trendem životního stylu. „Pocit blahobytu na balkoně či terase zde budete moci zažít nejen teoreticky, ale i prakticky, a to všemi smysly. Veletrh tentokrát nabízí zboží většího množství vystavovatelů než kdykoli předtím. Bude to nejenom objednávková platforma, ale především generátor impulzů a nápadů pro obchody a prodejní plochy,“ láká k návštěvě ředitelka veletrhu Bettina Bar.

Tendence.Impulse

Něco nového, neotřelého a zajímavého, co přiláká pozornost spotřebitelů a zvýší prodej, je asi snem každého obchodníka. Proto bude sekce Tendence.Impulse plná zajímavých akcí a udržitelných programů zaměřených na zvýšení zákaznické věrnosti. Těšit se můžete na speciální prezentace produktů i inovativní sortiment. Opět po roce se v hale 11.0 oživí téma stolování a bytových dekorací.

Village

V hale 11.0 bude mít své místo i prostor s názvem Village, kde se představí devět světoznámých značek se svými tipy a návody na atraktivní vystavení zboží na prodejních plochách. O inovativní nápady, jak přitáhnout pozornost zákazníků a probudit v nich zájem o koupi zboží, se podělí značky Cedon, Designimdorf, Charles & Marie, Donkey Products, Gift Company, Good old friends, Nogallery, Paperproducts a Werkhaus Ways.

Bytové dekorace

Bytové dekorace zaujmou na veletrhu podstatnou část a najdete je v různých halách pod různými sekcemi. Tak například hala 8.0 bude patřit bytovým a venkovním dekoracím v segmentu Lovely Home a Seasonal Decoration. V hale 9.0 pak sekce Pure & Elegant, která se ponese v duchu funkčního, nadčasového a puristického zboží a bude se prolínat s elegantními bytovými dekoracemi a nábytkovými prvky. Chybět nebude ani nábytek špičkové kvality a textil.

Segment Gift Classics odhalí v hale 9.1 svým návštěvníkům klasické a dekorativní předměty a pro velkoobjemové odběratele budou určeny nové produkty v hale 9.2 a sekci Sourcing. Hala 11.0 pak zaujme všechny, kteří hledají inovativní a trendy dárkové zboží. Nabídnou jim ho sekce Young Gifts a Culinary Gifts.

Tendence Academy

Jednou z doprovodných akcí je také Tendence Academy, kde budou obchodníkům a poskytovatelům služeb představeny zajímavé nápady na vystavení zboží na prodejních plochách, novinky v aranžování výloh i informace pro zájemce o online podnikání. Ti se dozví žhavé zajímavosti nejen v oblasti internetového prodeje, ale i online marketingu. Jde o zajímavý zdroj informací pro všechny, kteří dychtí po nových impulzech pro svůj obchodní segment.

Rukodělné výrobky: Talents

S unikátními výrobky a malými produktovými sériemi talentovaných tvůrců se návštěvnící seznámí v rámci akce Talents, hned ve dvou halách. Originální rukodělnou tvorbu budou umělci prezentovat v segmentu Pure & Elegant v hale 9.0 a návrháři bižuterie zase v sekci Jewellery, Fashion & Beauty v hale 11.1. Veletrh Tendence se tak opět stane důležitou platformou pro moderní rukodělnou výrobu, a to i díky oblíbené přehlídce Design from Crafts and Industry, do níž vystavená díla vybírá Německá asociace umění a uměleckých řemesel i zástupci společnosti Messe Frankfurt.

Tendence a Gardiente společně

Současně s veletrhem Tendence se bude v nedalekém městě Wallau konat také veletrh Gardiente. Ten od 1. do 3. července 2018 nabídne taktéž nové trendy a výrobky, včetně zahradního nábytku, slunečníků, příslušenství a potřeb pro milovníky grilování, textilu a dalších produktů.

Skutečnost, že veletrhy běží souběžně a lokality jsou blízko sebe, značně rozšíří pole působnosti, a návštěvníci tak získají možnost spatřit rozmanitější sortiment. Oba veletrhy lze navíc navštívit na jednotnou vstupenku. Pro větší komfort návštěvníků nabízejí organizátoři bezplatnou kyvadlovou autobusovou dopravu mezi oběma místy.

A ještě jedno pozitivum, které jistě potěší všechny, kteří přicestují z daleka. Organizátoři mysleli na vše, a proto zařídili speciální hotelové ubytování pro návštěvníky veletrhu. Společnost Messe Frankfurt se spojila s asociací ubytovacích zařízení Frankfurt Hotel Alliance a nabízí ubytovací balíčky do vybraných čtyř a pěti hvězdičkových hotelů v blízkosti výstaviště. Ceny pokojů začínají na 79 € za noc i se snídaní.

Od začátku roku bylo možné navštívit již několik veletrhů. Pokud jste neměli tu možnost zúčastnit se jich osobně, nahlédněte tam s námi. Podívejte se, jak to vypadalo na veletrhu Imm Cologne, kde zazářila česká designérka Lucie Koldová nebo na jedinečné instalace, které oživily Milánský Design Week.


Tendence 2018

Frankfurt nad Mohanem  30.6. - 3. 7. 2018

www.messefrankfurt.com

www.tendence.messefrankfurt.com

SaveSave

SaveSave

Jaký je Váš názor?

Související články

zpět na seznam článků

O článku

Zuzana Mitvalská Autor:
Zuzana Mitvalská

Foto: tendence.messefrankfurt.com

Publikováno: 10.05.2018


Přidejte se k Insidecor komunitě...